Rombouts & Malongo
Rombouts tegutseb Belgias, olles üks Euroopa vanimaid kohvitootjaid. Rombouts asutati 1896 aastal perefirmana ja on seda tänaseni. Malongo on Romboutsi tütarfirma, tegutsedes Prantsusmaal alates 1968 aastast. Malongo kohvikud, mis alustasid oma tegevust Vahemere äärest, Lõuna-Prantsusmaal, on tänaseks levinud teistesse Euroopa riikidesse.
Romboutsi ärifilosoofia põhiväärtusteks on kõrge kvaliteet, inimeste töö väärtustamine ning pidev innovatsioon, et pakkuda oma klientidele võimalikult head kohvi. Oma toetust Romboutsi ärifilosoofiale on avaldanud Belgia kuningakoda oma vapi kasutusõiguse andmisega. Belgia kuningakoda on Romboutsi püsiklient aastast 1966. Malongo varustab kohviga Prantsuse presidendipaleed 1995 aastast. Veel kuuluvad meie kohvi püsiklientide auvääsesse nimekirja prantsuse kokad Alain Cucasse (1990) ja Paul Bocuse (2007). Café de Paris Monacos kasutab aastas 500 000 Malongo kohvipatja, olles kliendiks aastast 1960
Kohvisõprade Klubi sünd
Viimastel aastatel Rombouts ja tema tütarettevõte Malongo kaubamärgiga tooted saanud ka paljude eestimaalaste lemmikuteks. Põhjamaades (sh. ka Eestis) on Romboutsi ja Malongo kaubamärgi ametlikuks esindajaks Rootsi MLM firma Zinzino. Paraku aga lähtuvalt selle firma poliitikast on nendes riikides vastavate toodete hinnad kordades kõrgemad, võrreldes ülejäänud Euroopa riikide kaubanduskettide hinnatasemega. Kuna meie arust on selline kohvisõprade eriviisiline kohtlemine ebaõiglane, siis sellise situatsiooni lahenduseks moodustas grupp entusiaste 2013-nda aasta suvel eraisikutest koosneva klubi, kes pakub oma klubiliikmetele:
Tippkvaliteedilist ja alati värsket kohvi
Parimat ja kiireimat teenindust
Parimat võimalikku hinda
Seoses Kohviklubi jätkuva laienemisega ning töömahtude suurenemisega otsustati moodustada Malongo Kohvisõprade Klubi MTÜ. Saame nüüdsest kaasata Klubi liikmeteks mitte ainult eraisikuid vaid ka ettevõtteid, kes peavad lugu Malongo/Rombouts'i kõrgekvaliteedilistest toodetest ja kes vajavad kuludokumenti.
Esindusõigusest
Asjaolu, et mingi kaubamärgi esindus on Eestis juba olemas ei tähenda automaatselt, et keegi teine ei tohi seda toodet riiki sisse tuua ja müüa. Rahvusvaheline äriõigus käsitleb sellist situatsiooni kui kaubamärgiomaniku ainuõiguste ammendumist regionaalsel tasandil, mis tähendab, et kui kaup on kaubamärgiomaniku poolt või tema nõusolekul turustatud teatud regiooni (tavaliselt mingi vabakaubandusregiooni, nt. Euroopa Liit, NAFTA) turul, võib kolmas isik seda kaupa edasi müüa ükskõik millisesse teise riiki sama regiooni piires ning selline edasimüük ei riku kaubamärgiomaniku ainuõigusi. Huvi korral saab lugeda rohkem antud teemast, googeldades - Paralleelimport Euroopa Ühenduses.
Malongo Kohvisõprade Klubi MTÜ on mitteametlik Rombouts-i ja Malongo esindaja ning ei ole kasumit taotlev ettevõte. Kohviklubi peamiseks eesmärgiks on oma liikmetele kõrgkvaliteedilise kohvi kättesaadavaks tegemine ning seda võimalikult parima hinnaga.